Vragen?
Waarschijnlijk staat het antwoord hier al tussen.

Wat gebeurt er met mijn gegevens?

Je gegevens worden veilig opgeslagen in onze database. Voor meer informatie verwijzen wij je naar het privacyreglement. Dit reglement kun je onder elke pagina vinden. 

Hoe kan ik mijn wachtwoord veranderen?

Op je eigen account pagina kun je zelf je wachtwoord wijzigen. Klik hier om je wachtwoord te veranderen.

Hoe kan ik mijn rekeningnummer wijzigen?

Je kunt in jouw abonnementsgegevens een knop vinden waarmee je je betaalmethode wijzigt. Er zal een betaling van 0,01 cent worden gevraagd ter verificatie. Lukt het niet? Mail dan naar klantenservice@fitathome.nl. Onze Klanttevredenheid Expert zitten klaar om je te helpen!

Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens aanpassen?

Klik op de homepage rechts bovenin op mijn account. Hier kun je je persoonlijke gegevens aanpassen.

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

In je abonnementsgegevens (mijn account) kun jij zelf je abonnement stopzetten door de knop automatisch verlengen uit te schakelen. Hiermee beëindig je dan ook het abonnement. Je ontvangt daarvan een bevestiging per mail.

Heb je een Fit Start of Meest Gekozen abonnement afgesloten dan is de looptijd 6 of 12 maanden en niet tussentijds opzegbaar. Na de laatste (verplichte) betaling vind je de knop automatisch verlengen terug in je account, waamee je de automatische incasso stop zet. Hiermee beëindig je dan ook het abonnement. Je ontvangt daarvan een bevestiging per mail.

Mocht je hierover nog vragen hebben kun je altijd contact opnemen met onze Klanttevredenheid Experts via klantenservice@fitathome.nl